Relatietherapie  terug naar elkaar, terug naar verbinding

Een relatie hoort niet alleen zwaar te voelen.
En toch komt het vaak zover…

Gesprekken lopen vast, woorden worden harder, of er wordt net helemaal niet meer gesproken. Er ontstaat afstand, twijfel of een gevoel dat jullie elkaar ergens onderweg zijn kwijtgeraakt.

Relatietherapie is geen teken dat het “mis” is  het is net een moedige stap om te kijken wat er écht speelt tussen jullie.

In mijn sessies creëer ik een veilige ruimte waar jullie allebei gehoord kunnen worden, zonder oordeel. We kijken samen naar wat er onder de oppervlakte leeft: de gevoelens, de patronen en de pijn die vaak niet uitgesproken wordt, maar wel alles beïnvloedt. 

Ik help jullie om:

  • opnieuw écht naar elkaar te luisteren
  • beter te begrijpen wat er achter reacties en conflicten schuilt
  • oude patronen te doorbreken
  • terug verbinding en rust te voelen in de relatie

Relatietherapie gaat niet alleen over praten, maar over voelen, begrijpen en opnieuw dichtbij elkaar durven komen.

 Of jullie nu in een moeilijke periode zitten, twijfelen over de toekomst of gewoon opnieuw dichter bij elkaar willen groeien  jullie zijn welkom.

Voel je dat het tijd is om niet langer te blijven vastzitten, maar samen vooruit te kijken… dan nodig ik jullie uit om een consult te boeken